Monday, August 9, 2010

Wangian Aromaterapi

Aromaterapi Kon
Harga: RM 5.90 / Pack 
Wangian Aromaterapi ini terdapat di dalam 8 jenis bau. Antaranya bau Limau (Pamelo),Bau Teh (Green Tea),Bau Apple (Green Apple),Bau bunga ros (English Rose),Bau Segar ocean (Lullaby),Bau bunga (Lavender),Bau bunga ros kuat (White gold) dan Bau bunga kering (Potpori).

Wangian ini boleh di letakkan di dalam almari untuk menghilangkan bau kayu almari dan bau hapak.Jika ruangan bilik atau rumah yang tertutup dan mempunyai air-cond juga boleh menggunakan wangian ini untuk menyegarkan suasana.

Wangian ini akan tahan lama jika tidak terkena cahaya matahari,kepanasan dan ruang yang tertutup. Jika ruangan yang tertutup, mungkin ia memerlukan kuantiti yang banyak berdasarkan ruang yang ingin diletakkan.
Ia juga amat sesuai digunakan sebagai aksesori tambahan rumah kediaman atau bilik jika ada majlis perkahwinan,cukur jambul,pernikahan,pertunangan dan lain-lain. Tentu orang akan lebih selesa dengan suasana yang meriah dan harum, terutama bakal pengantin yang ingin menyerikan majlis perkahwinan mereka seperti di dalam taman bunga yang harum.Cubalah rasai keharuman yang berkekalan ini!!

No comments:

Post a Comment